بهانه پائیزی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهانه پائیزی
نوشته شده در یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 1235
نویسنده : حسین
فصل عوض میشوود
جای آلو رو خرمالو میگیرد
و جای دلتنگی را دلتنگی میگیرد...







مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1394/9/21/6 - - گفته است :
داداش من ک چند بار حدود ساعت 11و12اومدم نبودی وپیدات نکردم
پاسخ:حتما اومدی اسمم رو ندیدی :|

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1394/9/18/3 - - گفته است :
آخه چندبار رفتم نتونستم پیدات کنم با همون اسم خودتی؟
پاسخ:♥hossein♥ اسم من اونجاست

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1394/9/16/1 - - گفته است :
مرسی ک گفتی داداشم حدودا ساعت چند چت هستی که ی وقت بیام؟
پاسخ:معمولا شبا ساعت 10 به بعد هستم گاهی هم زودتر و گاهی هم دیرتر ولی همون حدودا هستم

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1394/9/12/4 - - گفته است :
سلام داداشم فدات کاری نکردم امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق وخوش حال باشی
پاسخ:ممنون همچنین شما http://www.asirechat.ir/ این آدرس رومی هست که هرز گاهی بهش سر میزنم اگه خواستی بیا خوش حال میشم

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1394/9/10/2 - - گفته است :
ميتوان زيبا زيست ..‌.

نه چنان سخت که از عاطفه دلگيرشويم ،

نه چنان بي مفهوم که بمانيم ميان بدوخوب

لحظه ها ميگذرند ،

گرم باشيم پرازفکرواميد ،

عشق باشيم وسراسرخورشيد ،

زندگي همهمه مبهمي از ردشدن خاطره هاست ،

هرکجاخنديديم ،

هرکجاخندانديم ،

زندگاني آنجاست ....



\" بي‌خيال همه تلخی‌ها \"
پاسخ:سلام ممنون آبجی گلم خیلی لطف کردی که پیام دادی بازم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: